ГАРАНТІЙНІ ОБОВ'ЯЗКИ

На автомобілі поширюється гарантія якості, яка обмежується періодом у 24 (двадцять чотири) місяців або 100 тис кілометрів пробігу з дати його продажу, в залежності від того, що наступить раніше.
Умови гарантії є документом, який повинен бути підписані покупцем на момент передачі йому автомобіля. Підписом покупець підтверджує факт ознайомлення і згоди із гарантійними умовами.
Виробник гарантує відсутність виробничих дефектів автомобілів впродовж всього періоду гарантії. Гарантійні зобов'язання полягають в усуненні виявлених технічних відмов, експлуатаційних неполадок і недоліків, однозначно визнаних в якості дефектів виробництва. Гарантійні забов'язання натякають на ремонт або заміну деталей, визнаних несправними, за рахунок дилерського центру.
При виконанні гарантійного ремонту виконується заміна тільки дефектної деталі або вузла, агрегата.

УМОВИ

Усі вимоги власника автомобіля (у випадку перепродажу автомобіля покупцем іншій особі) розглядаються після надання наступних документів: оригіналу сервісної книжки на автомобіль, копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, копії паспорта або юридичні реквізити покупця, копію свідоцтва платника податків (у разі якщо власник автомобіля (у разі перепродажу авто покупцем іншій особі) є юридичною особою).

ЗВЕРНЕННЯ

Датою звернення власника автомобіля з вимогою про гарантійний ремонт, вважається дата передачі дилерському підприємству оформленої потрібним чином заяви з додатком вищезгаданих документів. У тому випадку, коли власник автомобіля не надав дилерському підприємству оформленої потрібним чином заяви і комплект документів, звернення покупця є недійсним.
При виявлені незначних недоліків або недоліків автомобіля в гарантійний термін, власник автомобіля може вимагати від дилера їх усунення. Усунення незначних недоліків або недоліка відбувається шляхом виконання гарантійного ремонту.
Якщо при виявлені незначних недоліків або недоліків автомобіля, подальша експлуатація автомобіля (рух автомобіля) неможлива до їхнього усунення, власник автомобіля повинен одразу звернутися до дилерського підприємства та повідомити останньому про виявлені незначні недоліки або недолік при наявності якого, експлуатація автомобіля (рух автомобіля) неможлива, або може спричинити погіршення технічного стану автомобіля або створити загрозу безпеки життя власнику автомобіля або інших осіб.

Перелік пошкоджень, на які не поширюються гарантійні забов'язання

ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ?

1

Початковий етап

Звернення в сервісний центр, здійснення діагностики авто та підготовка пакету документів

2

Відправлення запиту

Відправлення запиту разом з фотозвітом. Розгляд заявки здійснюється протягом 7 робочих днів

3

Замовлення запчастин

Після отримання позитивного рішення, відбувається замовлення запчастин ( двічі на тиждень ). Термін доставки до 28 календарних днів

4

Виконання ремонту

Після доставки запчастин до сервісного центру, узгоджується дата виконання гарантійного ремонту. Виконується ремонт з відповідною відміткою в сервісній книзі

Illustration

Богдан Мосьондз

Інженер з гарантії