Новий DOBLÒ: більшої практичності, краще характеристики, вище цінність.Практична і комфортне робоча обстановка, легкість управління та комфорт пасажирського автомобіля. Разом з поліпшеними характеристиками і високою ефективністю завдяки найнижчими експлуатаційним витратам: новий DOBLÒ створено, щоб допомагати в роботіШирокий ряд модифікацій перетворюється новий DOBLÒ в неоціненного партнера, що відповідає всім вимогам вашого бізнесу. Ретельно налаштовані інтелектуальні системи і пристрої полегшують повсякденне життя та допомагають отримувати задоволення від роботи, завдяки чому DOBLÒ зберігає свій статус "кращого робочого партнера".
ЗРУЧНІСТЬ ПОСАДКИ І ВАНТАЖЕННЯ
Комфортна посадка, зручне навантаження і вивантаження
Два типи задніх дверей: асиметричні обертові двері, доступні в заскленій версії, 123 см завширшки, у точній відповідності до ширини між колісними арками, і 125 см заввишки на стандартних версіях і 146 см заввишки у версіях з високим дахом.Задня ручка дозволяє легке відкриття обертових дверей як правою, так і лівою рукою.Дві великі розсувні бічні двері – 70 см завширшки і 117 см заввишки – з направляючою втопленою в кузов машини.Вантажна висота ззаду лише 5 см від полу.Повна маса: 2000 – 2200 кгКількість місць і вантажопідйомність (включаюи водія): 5 сидінь і до 453 кг;Колісна база: 2755 і 3105 ммЗовнішні розміри:– Довжина: 4390 і 4740 мм– Висота: 1845 і 2100 мм– Ширина: 1832 ммРозміри вантажного відсіку:– Довжина: від 950 до 1300 мм– Ширина: від 1120 до 1261 мм– Висота: від 600 до 1250 мм
Нова лінійка Tipo оснащена системами Adas, які допоможуть вам безпечно керувати автомобілем і насолоджуватися кожним моментом на борту.
ФУРГОН STANDARD VAN
З спеціальними шинами, посиленою підвіскою і модернізованою гальмівною системою.
Повна маса: від 2000 до 2400 кг
Вантажопідйомність: від 750 до 1000 кг
Об'єм: від 3,4 до 4,2 м³
Колісна база: 2755 і 3105 мм
Зовнішні розміри:
– Довжина: 4390 і 4740 мм
– Висота: 1845 і 2100 мм
– Ширина: 1832 мм
Розміри вантажного відсіку:
– Висота: 1,31 м і 1.55 м
– Ширина: 1,714 м
– Ширина між колісними арками: 1,23 м
– Довжина: від 3,05 м до 3,40 м
Кількість сидінь в кабіні: 2
1.3 MULTIJET II 90 к.с. Euro 5+
● Низька витрата палива і викиди, відмінна керованість і знижені вібрації● Робочий об’єм: 1,248 см3● Потужність: 75 к.с.● Макс. крутний момент: 200 Нм при 1500 об/хв● MultiJet II з системою “Common Rail” прямого вприскування з електронним управлінням, турбонаддувом і інтеркулером● Інноваційні інжектори забезпечують краще горіння● Має сажовий фільтр DPF● На замовлення доступний пристрій Start&Stop● Макс. швидкість: 158 км/год● Споживання палива за NEDC: 5 л/100 км – 4,8 л/100 км з системою S&S – 4,4 л/100 км з системою S&S і технологією ECOPack● Викиди CO2: 33 г/км – 126 г/км з системою S&S – 115 г/км з системою S&S і технологією ECOPack● Екологічний клас: Euro 5+ з фільтром DPF
1.3 MULTIJET II 75 к.с. Euro 5+
● Ідеальний для міських маршрутів● Робочий об’єм: 1,248 см3● Потужність: 90 к.с.● Макс. крутний момент: 200 Нм при 1500 об/хв● MultiJet II з системою “Common Rail” прямого вприскування з електронним управлінням, турбонаддувом і інтеркулером● Інноваційні інжектори забезпечують краще горіння.● Оснащений сажовим фільтром.● На замовлення доступні пристрій Start&Stop з технологією ECOPack● Макс. швидкість: 158 км/год● Споживання палива за NEDC: 5,1 л/100 км – 4,9 л/100 км з системою S&S – 4,5 л/100 км з системою S&S і технологією ECOPack● Викиди CO2: 136 г/км – 129 г/км з системою S&S – 118 г/км з системою S&S і технологією ECOPack● Екологічна норма: Euro 5+ з фільтром DPF
1.6 MultiJet II 90 к.с. MTA Euro 5
Відмінна продуктивність, економічність і особливо підходить для зниження стресу в умовах міського руху● Робочий об’єм: 1,598 см3● Потужність: 90 к.с.● Макс. крутний момент: 290 Нм при 1500 об/хв● MultiJet II з системою “Common Rail” прямого вприскування з електронним управлінням, турбонаддувом і інтеркулером● Виходить з 5-ступінчастою роботизованою коробкою передач Comfort-Mastic.● З сажовим фільтром DPF● Доступний на замовлення з системою Start&Stop● Макс. швидкість: 158 км/год● Споживання палива за NEDC: 4,9 л/100 км ● Викиди CO2: 145 г/км – 130 г/км з системою S&S – 126 г/км з системою S&S+ECOPack● Екологічна норма: Euro 5+
1.6 MULTIJET II 100 к.с. Euro 5
Чемпіонський крутний момент і економія з екстремальним задоволенням від водіння● Робочий об’єм: 1,598 см3● Потужність: 100 к.с.● Макс. крутний момент: 290 Нм при 1500 об/хв● MultiJet II з системою “Common Rail” прямого вприскування з електронним управлінням, турбонаддувом і інтеркулером● З сажовим фільтром DPF● Доступний на замовлення з системою Start&Stop● Макс. швидкість: 164 км/год● Споживання палива за NEDC: 5.4 л/100 км – 5,2 л/100 км з системою S&S – 4,7 л/100 км з системою S&S+ECOPack● Викиди CO2: 143 г/км – 136 г/км з системою S&S – 124 г/км з системою S&S+ECOPack● Екологічна норма: Euro 5+
1.6 MULTIJET II 105 к.с. Euro 5
Дійсно чемпіонський крутний момент для екстремального задоволення від водіння● Робочий об’єм: 1,598 см3● Потужність: 105 к.с.● Макс. крутний момент: 290 Нм при 1500 об/хв● MultiJet II з системою “Common Rail” прямого вприскування з електронним управлінням, турбонаддувом і інтеркулером● З сажовим фільтром DPF● Доступний на замовлення з системою Start&Stop і технологією ECOPack● Макс. швидкість: 164 км/год● Споживання палива за NEDC: 4,7 л/100 км ● Викиди CO2: 124 г/км● Екологічна норма: Euro 5+
2.0 MULTIJET II 135 к.с. Euro 5+
Поєднує в собі оптимальну продуктивність зі скороченням рівня викидів● Робочий об’єм: 1,956 см3;● Потужність: 135 к.с.● Макс. крутний момент: 320Нм при 1500 об/хв;● Нова фіксована геометрія турбонагнітача, який може витримувати вищі теплові і механічні навантаження.● Euro 5 з сажовим фільтром DPF.● Макс. швидкість: 179 км/год● Споживання палива за NEDC: 5,6 л/100 км● викиди CO2: 154 г/км● Екологічна норма: Euro 5+ з фільтром DPF
1.4 16V 95 к.с. Euro 6
Ідеальне рішення для використання у місті● Робочий об’єм: 1,368 см3● Потужність: 90 к.с.● Макс. крутний момент: 200 Нм при 1500 об/хв● Послідовна, пофазна, безповоротна система багатоточкового електронного вприскування (MPI)● Важить всього 100 кг через нижчу суху масу і має обмежене споживання палива● Інтервали між техобслуговуванням 30000 км● Макс. швидкість: 161 км/год● Споживання палива за NEDC: 7,3 л/100 км – 7,0 л/100 км з системою S&S● викиди CO2: 169 г/км – 163 г/км з системою S&S● Екологічна норма: Euro 6
1.4 16V T-JET 120 к.с. Euro 6
● Робочий об’єм: 1,368 см3● Потужність: 120 к.с.● Макс. крутний момент: 206 Нм при 1500 об/хв● – Послідовна, пофазна, безповоротна система багатоточкового електронного вприскування (MPI)● Макс. швидкість: 161 км/год● Споживання палива за NEDC: 7,2 л/100 км● викиди CO2: 169 г/км● Екологічна норма: Euro 6
1.4 T-JET 16V Natural Power Euro 6
Міцність, надійність, низька витрата палива і повага до навколишнього середовища● Робочий об’єм: 1,368 см3● Потужність: 120 к.с.● Макс. крутний момент: 206 Нм при 3000 об/хв● – Цей новий двопаливний (бензин/метан) двигун належить до нової сім’ї двигунів T-jet на бензині і метані з турбонагнітачем● Макс. швидкість: 172 км/год● Споживання палива за NEDC: 4,9 кг/100 км (живлення на метані)● викиди CO2: 134 г/км (живлення на метані)● Споживання відноситься до Combi в версії з короткою колісною базою.
NATURAL POWER
Екологічний і економічний: подвійна вигодаДвигун 1.4 T-Jet 120 к.с. Natural Power – метан/бензин – гарантує:● значно знижені витрату палива і експлуатаційні витрати;● відмінний запас ходу (до 750 км у версії з 5 баками, доступній на замовлення, з яких 450 км з живленням на метані);● оптимальну керованість автомобіля завдяки інноваційній системи Multipoint упорскування метану;● відмінне прискорення навіть при повному завантаженні завдяки the високому максимальному крутному моменту (206 Нм при 2000 об/хв);● велику місткість для завантаження, оскільки балони з метаном розташовані під платформою.
ECOJET
Інноваційні двигуни 1.3 MultiJet II 90 к.с. EURO 5+ і 1.6 MultiJet 100 і 105 к.с. на замовлення можуть бути оснащені технологією Ecopack, ексклюзивним рішенням для подальшого скорочення витрати палива, без шкоди для продуктивності, завдяки:
● Інтелектуальному управлінню генератором● Масляному насосу зі змінним робочим об’ємом● Аеродинамічному наповненню● Маслу з низьким коефіцієнтом тертя● Шинам з низьким опором коченню● Системі Start & StopВсе це дозволяє досягнути споживання палива:- на 8% менше на двигуні 1.3 MJet II (4,4 л/100 км і 115 г/км CO2)- на 9% менше на двигуні 1.6 MJet II (4,7 л/100 км і 124 г/км CO2)Споживання розраховане в змішаному циклі на версіяїх з короткою колісною базою.
Стабільність за будь-яких умов
● Для максимального зчеплення з дорожньою поверхнею, стійкість нового Doblò Combi гарантується електронною системою ESC.● Ефективне керування автомобілем на схилі при старті і підйомі забезпечує функція Hill-Holder, а гідравлічну допомогу при гальмуванні надає HBA.● Гальмівна система з ABS і 4 датчиками, в комплекті з розподілювачем гальмівної сили (EBD) запобігає блокуванню коліс і гарантує повний контроль над автомобілем в будь-яких умовах, забезпечуючи плавне гальмування і покращений гальмівний шлях.● Система TRACTION + гарантує кращу керованість і безпеку на слизьких поверхнях, в грязі або на снігу. Система видаляє крутний момент від приводного колеса, яке пробуксовує, і передає його на колесо з кращим зчепленням, відновлюючи тягу автомобіля нерівній поверхні. Активується за допомогою натискання спеціальної кнопки на швидкості до 30 км/г.
Захист пасажирів
● Передні подушки безпеки для водія і пасажира (на замовлення).● Інноваційні передні бічні подушки (на замовлення), які захищають голову і грудну клітку.● Сидіння оснащені пристроєм, який, в разі удару, підсуває підголовники ближче до шиї людини, уникаючи ефекту, широко відомого як "хлистова травма".● Каркас кузова з контролем удару розроблений для ефективного поглинання енергії удару.● Двері пасажирського відсіку оснащені решітками від бокового удару.● Бампери містять передовий протиударний брус.● Дзеркало безпеки, щоб тримати задню частину салону під контролем. Корисне рішення для тих, хто вибирає Doblò для перевезення дітей.
Все під контролем
● Датчики паркування видають звуковий сигнал, вказуючи на присутність та відстань до перешкод позаду автомобіля.● Вбудовані в задній бампер, датчики автоматично включаються, коли включається передача заднього ходу.● Переривчастий звуковий сигнал є обернено пропорційним від відстані до перешкоди, він стає безперервним звуковим сигналом, коли ви не повинні рухатися далі.● Система контролю тиску у шинах постійно перевіряє тиск у шинах, вказуючи втрати тиску безпосередньо на бортовому дисплеї.
Новий Doblò Cargo має двохважільну задню підвіску з незалежними колесами, що забезпечує:● збільшений комфорт при водінні;● більшу стійкість;● максимальну безпеку незалежно від вантажу.● Завдяки регулювання її компонентів, підвіска спеціально налаштовується відповідно до завдань транспортного засобу.
Стандартні версії (вантажопідйомність 750 кг):● краще співвідношення між потужністю і масою;● особливе налаштування для оптимальних динамічних характеристик.● Версії Maxi і збільшена вантажопідйомність (1 тонна):● 1450 кг максимально дозволеного навантаження;● поздовжні штанги і особливі поперечні штанги;● стабілізатор поперечної стійкості і особливе налаштування для відмінних ходових якостей в будь-яких умовах навантаження.● Система Start & Stop
Зниження споживання навіть в міському цикліПристрій, який автоматично відключає двигун кожного разу, коли автомобіль зупиняється в пробці, коли коробка передач знаходиться в нейтральному положенні.Всі функції, які гарантують комфорт і безпеку на борту машини залишаються активними (клімат-контроль, радіоприймач, склоочисники лобового скла).
Експлуатаційні витратиДвигуни розроблені для забезпечення найнижчих експлуатаційних витрат у своїй категорії.Заплановані інтервали техобслуговування для двигунів MultiJet II Euro 5 – 35000 км.