Автомир Fiat
Автомир Fiat

«ЗРОБЛЕНО ДЛЯ ПЛАНЕТИ. ЗРОБЛЕНО ДЛЯ ЛЮДЕЙ». РЕКЛАМА НОВОГО Fiat (500)RED

На початку вересня почалося партнерство між FIAT і (RED), організацією, заснованою 15 років тому Боно і Боббі Шрайверами для боротьби з пандеміями. Ця співпраця включає в себе всю сім’ю 500 (Нові 500, 500, 500X і 500L) і почалася з запуску нового (500)RED – повністю електричного та лише електричного, першого (RED) автомобіля в світі та амбасадора із спільним посланням «Захистимо планету та її людей».

Для просування цієї нової спеціальної серії в ефір виходить її новий рекламний ролик, який підкреслює універсальну місію міського автомобіля, символу марки FIAT, як зазначив Олів’є Франсуа, генеральний директор FIAT і директор з маркетингу Stellantis: «Новий (500) RED нестиме послання (RED), що ми всі можемо взяти участь у боротьбі з пандеміями, на вулицях і навіть у житті людей. Ось чому ми задумали і розробили разом з (RED) рекламний ролик, заснований на концепції уваги до навколишнього середовища та людей, принцип, який є частиною сутності FIAT. Новий (500) RED дійсно є електричним і тому не шкідливий для навколишнього середовища, але не тільки: Новий (500) RED допомагає боротися з глобальними пандеміями, підтримуючи проект (RED), і тим самим захищаючи людей всіх до єдиного!»

«Універсальність послання, – продовжує Франсуа, – підкреслюється парадоксом між розміром автомобіля і кількістю людей, які можуть сісти в нього: відповідь криється в зображеннях, які показують кількість (що постійно збільшується) людей будь-якої статі і географічного походження, які підходять до машини так, ніби вони всі збираються сісти в неї. Образно кажучи, велика сім’я, що складається з усього світу, яку цей автомобіль може прийняти і повести в краще майбутнє, виступаючи як посланець свідомості та соціальної відповідальності»

Ідеально гармонує із зображеннями саундтрек, що складається з популярної неаполітанської пісні «О ‘surdato nammurato» у рімейку Райана Теддера – всесвітньо відомого гімну миру та кохання. Граючи спочатку на задньому плані, музика змінює напрямок в середині реклами, коли Новий (500) RED відкривається у всій красі та демонструється у дії під керуванням різних людей, які вибрали його для кращого майбутнього. Результатом є сильне посилання на італійський характер продукту та позитивне повідомлення, підкреслене твердженням: «Зроблено для планети. Зроблено для людей», що підкреслюється вибором червоного кольору (RED) для кузова та салону. Яскравий колір, вперше доступний на Новому 500, набуває етичного значення відповідно до місії, яку поділяють FIAT та (RED).

Реклама закінчується провокацією, повідомленням, запрошенням: бути готовим сісти за кермо змін. З переконання, що всі ми можемо зіграти свою роль у боротьбі з пандеміями і що кожен з нас може очолити зміни, виникає варіант – незвичайний для автомобільної промисловості – зробити червоним лише сидіння водія, а решту трьох пасажирських сидінь чорними.

Рекламу, розроблену агенцією Leo Burnett, виробництвом якої займається продюсерський дім Buddy Film, режисер Федеріко Бруджа.!